ارایه مدل تعیین و ارزیابی سطح سرویس فرودگاه


در حال بارگذاری
۲ اردیبهشت ۱۳۹۷
pdf
2.68MB
241
206 بازدید
۱۷۵۰۰ تومان
خرید

has been added to your cart!

have been added to your cart!

اهمیت نیاز به تحقیقات در خصوص معیارهای سطوح سرویس دهی تسهیلات فرودگاهی موجود یا پیشنهادی زمانی آشکار می شود که تکنولوژی ها، دانش در زمینه فرودگاه، رفتار و خواسته های مسافران به عنوان کاربران اصلی فرودگاه دایما در حال تغییر و تحول بوده و از طرفی مسئولین فرودگاهها در صدد افزایش میزان کارامدی و کاهش هزینه های مربوط به تسهیلات ارایه شده هستند.

از این رو در تحقیق حاضر روابط درونی استانداردهای فضا/ سرویس دهی زیر بخشهای مختلف در یک فرودگاه از جمله محوطه پذیرش مسافر و سالن پرواز نشان داده خواد شد. همچنین مقادیر ارزشهای دریافت شده فضا/سرویس دهی در هر یک از زیرسیستم های مورد بررسی بیان می شود.

نظریه های حاکم بر تئوری مطلوبیت برای اندازه گیری سطح خدمت رسانی محوطه زمینی فرودگاه استفاده می گردد. ترمینال شماره ۴ فرودگاه مهرآباد تهران، به عنوان مهم ترین فرودگاه موجود در کشور، که به مسافران خروجی پروازهای داخلی سرویس دهی می نماید برای انجام این تحقیق انتخاب گردید. در زیر بخشهای محوطه پذیرش و سالن پرواز با توزیع پرسشنامه های مخصوص تهیه شده، از مسافران موجود اطلاعات لازم جمع آوری گردید.

در ادامه با استفاده از اطلاعات جمع آوری شده و بهره گیری از نرم افزار کامپیوتری SPSS که یک مجموعه تحلیل آماری قوی می باشد، داده ها آنالیز شده و معادلات مطلوبیت تک متغیره و ترکیبی برای هر یک از زیر بخشها به تفکیک بدست آمد. و بر اساس استانداردهای موجود و استفاده شده در طراحی محوطه های زمینی فرودگاه، معادلات بدست آمده تجزیه و تحلیل گردید. در نهایت نیز پیشنهاداتی جهت پیشبرد تحقیقات آتی ارایه گردید.

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید یا فایل دانلود شده مغایر با عنوان پایان نامه خریداری شده بود اینجا کلیک کنید و مورد را از طریق فرم مغایرت اطلاع دهید تا رفع اشکال گردد.