استفاده از راه های طبقاتی و تونل ها برای خروج از بنبست ترافیک در کلان شهرها


در حال بارگذاری
۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۷
pdf
4.61MB
187
306 بازدید
۱۷۵۰۰ تومان
خرید

has been added to your cart!

have been added to your cart!

در کشور ایران مخصوصاً در کلان شهرهایی مثل تهران با توجه به افزایش روز افزون تعداد وسایل نقلیه، نیاز به افزایش شریانهای عبوری بشدت احساس می شود. بطوری که فقط روزانه بیش از ۱۵۰۰ وسیله نقلیه شخصی وارد شبکه حمل و نقل درون شهری تهران میگردد و به دلیل ضعف سیستم حمل و نقل عمومی در شهرهای کشور ایران، استفاده از وسایل نقلیه شخصی برای انجام کارهای روزانه روز به روز در حال افزایش است. بنابراین باید بطور ویژه به توسعه و افزایش ظرفیت راهها در داخل شهر ها جهت حل مشکل تراکم ترافیک توجه نمود.

مشکل اصلی در افزایش بزرگراه ها در سطح کلان شهرها معارضین ملکی و تأسیسات می باشد. قیمت بالای املاک مسکونی و تجاری در کلان شهرها اساسی ترین مشکل جهت تأمین پوسته لازم برای احداث بزرگراه ها می باشد. در سمینار حاضر با بررسی مشکلات و معضلات موجود در امر ساخت و ساز و گسترش شبکه بزرگراهی و مزایا و معایب طبقاتی کردن بزرگراه ها در کلان شهر ها، مخصوصاً تهران پرداخته و با بر شمردن این مسائل به توجیه منطقی برای رویکرد مدیران به توسعه قائم بزرگراه ها (به صورت بزرگراه های بالاگذر و تونل های زیرزمینی) اشاره می کنیم.

در ادامه با بررسی موردی پروژه های انجام شده در داخل و خارج از کشور و چگونگی و علل طبقاتی شدن آنها پرداخته و توضیحات کاملی در مورد مراحل ساخت، نحوه بهره برداری و هزینه ساخت پروژه ها ارائه می کنیم. نهایتاً بحث هایی مانند انواع سیستم های به کار گرفته شده در این پروژه ها، آئین نامه های اجرایی مربوطه، مسائل ترافیکی مربوط به اجرای این پروژه ها تشریح و توضیح داده خواهد شد.

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید یا فایل دانلود شده مغایر با عنوان پایان نامه خریداری شده بود اینجا کلیک کنید و مورد را از طریق فرم مغایرت اطلاع دهید تا رفع اشکال گردد.