تحلیل ریسک در طراحی و ارزیابی فنی و اقتصادی بزرگراهها
has been added to your cart!
have been added to your cart!
این رساله روش جامعی را برای طراحی و ارزیابی فنی و اقتصادی بزرگراهها ارائه می کند که در آن پارامترهای نامعین و اقتصادی با هم تلفیق شده اند.در این تحقیق فرض می شود که خصوصیات جریان ترافیکی در جاده ها دارای ماهیت تصادفی اند.این متغیرهای جریان ترافیکی ، ورودیهایی در روابط فیزیکی و رفتاری اند که ویژگیهای گزینه های مختلف طراحی را تعیین میکنند.انتخاب یک طرح خاص از میان بسیاری از احتمالات ، بر اساس حداقل کردن یک تابع هزینه مورد انتظار که شامل مقایسه ای صریح بین هزینه کاربران جاده از یک طرف و هزینه های ساخت و تعمیر و نگهداری از سوی دیگر است ، قرار دارد.
این روش با استفاده از بررسی تاثیر طراحی و اضافه نمودن یک یا چند خط عبور نمایش داده
می شود در اینجا توزیع سرعتهای سواری و وسایط نقلیه سنگین را در سربالاییها و سرپایینی ها در نظر گرفته ، از یک تابع هزینه مورد انتظار استفاده کرده ، و یک قالب و راه حل کلی برای انتخاب آلترناتیو بهینه به دست می آوریم.
همچنین در این رساله روشهای جدید تحلیل ریسک و تعیین تاثیر پارامترهای نامعین در طراحی
راهها با استفاده از روش شبیه سازی مونت کارلو و آنالیز حساسیت این پارامترها مورد بررسی قرار گرفته است. در پایان برای نشان دادن نحوه کاربرد روش مورد نظر به صورت گام به گام ، نمونه ای از پروژه های اجرایی کشور به عنوان مطالعه موردی به کار رفته و گزینه (آلترناتیو( ۳ بهینه راهسازی از بین گزینه های مختلف تعیین شده است.
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید یا فایل دانلود شده مغایر با عنوان پایان نامه خریداری شده بود اینجا کلیک کنید و مورد را از طریق فرم مغایرت اطلاع دهید تا رفع اشکال گردد.