تعیین طول بهینه بلاک بندی خطوط راه آهن (مطالعه موردی مسیر تهران – مشهد)


در حال بارگذاری
۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۷
pdf
37.3MB
419
134 بازدید
۱۷۵۰۰ تومان
خرید

has been added to your cart!

have been added to your cart!

در این رساله، ابتدا به برسی مفهوم بلاک و بلاک بندی پرداخته شده است و سپس مقالات داخلی و خارجی وپایان نامه های انجام شده در این مورد برسی شد.

هدف از این بررسی ها و مطالعات یافتن عوامل تاثیرگذار بر طول بلاک بود. بعد از یافتن این عوامل آمار و اطلاعات لازم مرتبط با این عوامل را در مسیر تهران – مشهد جمع آوری کرده و در نرم افزار SPSS مورد تحلیل قرار می دهیم.

با توجه به خروجی های این نرم افزار و سطح معنی دار و آمار فیشر، عواملی که بیشترین تاثیر راذ بر طول بلاک دارند، مشخص شدند.

سپس فواصل ایستگاه های موجود را با توجه به عوامل تاثیر گذار بالا ، بلاک بندی کردیم و ضریب بهبود ظرفیت را برای هر ایستگاه به دست آوردیم و مقدار افزایش ظرفیت در حال تکه خطه را بدست آوردیم که نیاز به زمانبندی حرکت قطار دارد.

در پایان دو خطه کردن مسیر و یا بلاک بندی کردن مسیر یک خطه ، از لحاظ اقتصادی نیز بررسی شد.

 

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید یا فایل دانلود شده مغایر با عنوان پایان نامه خریداری شده بود اینجا کلیک کنید و مورد را از طریق فرم مغایرت اطلاع دهید تا رفع اشکال گردد.