تفاوت میزان خود کارآمدی مدرسین زبان انگلیسی با تیپ های شخصیتی متفاوت


در حال بارگذاری
۱۴ دی ۱۳۹۶
doc
721KB
115
203 بازدید
۱۲۵۰۰ تومان
خرید
هدف از اجرای این تحقیق مقایسه میزان خود کارآمدی میان مدرسین زبان انگلیسی با توجه به تیپ های مختلف شخصیتی است. بدین منطور تعداد ۹۰ مدرس زبان انگلیسی از شعبات مختلف موسسه آموزش زبان کیش در تهران که تمایل به همکاری در این زمینه داشتند به صورت اتفاقی انتخاب و طی آموزشی کوتاه با اهداف تحقیق، پرسشنامه ها و نهایتا نحوه پاسخگویی آشنا شدند. پرسشنامه های به کار گرفته شده در این تحقیق شامل فرمهای شاخص تیپهای شخصیتی مایرز- بریگز( فرم M)  و فرم تعیین میزان خودکارآمدی مدرسین  (۲۴ سوال) میباشد. بدلیل تعداد اندک مدرسین در بیشتر تیپ های شخصیتی چهارگانه مایرز – بریگز، تیپ های دو گانه شخصیتی از لحاظ آماری با یکد یگر مقایسه شدند. جهت انجام کاهش میزان خطای ناشی از انجام چندین آزمون تی، میزان آلفا با تنظیم بنفرونی به مقدار ۱۲۵/۰ کاهش داده شد. نتایج نشان داد تنها تیپ شخصیتی برونگرا تفاوت معناداری با تیپ شخصیتی درونگرا از نظر خود کارآمدی دارد وتفاوتهای خودکارآمدی مشاهده شده بین سایر تیپ های شخصیتی معنادار نبود. امید است نتایج یادشده در این تحقیق بتواند جهت مسئولین آموزشی و همچنین مدرسین زبان انگلیسی با توجه به در نظر گرفتن تیپهای مختلف شخصیتی و میزان خودکارآمدی مفید واقع گردد.
  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید یا فایل دانلود شده مغایر با عنوان پایان نامه خریداری شده بود اینجا کلیک کنید و مورد را از طریق فرم مغایرت اطلاع دهید تا رفع اشکال گردد.